آموزش اتوران سازی و تولید محتوا با بیلدر
آموزش تولید محتوا الکترونیکی گام به گام و حرفه ای،آموزش مالتی مدیا بیلدر،آموزش mmb،نمونه کار بیلدر،نمونه کار اتوران سازی ارائه مطلب
شما نحو ساخت اتوران و ارائه مطلب را به صورت حرفه ای یاد خواهید گرفت بدون اینکه کد نویسی و برنامه نویسی بدانید.

 

 
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت10:20---23 فروردين 1394
سلام
از مطالب قشنگ تون بسیار ممنون و سپاسگزارم.فقط من هر کار کردم این فایل دانلود آموزش mmb رو نتونستم دانلود کنم.اون لینکی که بالای صفحه هست کلیک میکنم ولی اتفاق خاصی نمی افته.متشکرم


mina
ساعت16:46---14 اسفند 1393
ببخشید می تونید نمونه کار های درس اجتماعی را هم بذارید ممنون میشم

bahram
ساعت7:52---3 اسفند 1393
باسلام من یه سوال درمورد مالتی مدیا بیلدرداشتم بعد از نصب برنامه ورجیستری کردن ان هرچه سعی میکنم ازقسمت فایل -نیوپنجره باز کنم نمیشه لطفا راهنمایی فرمایید.
پاسخ:با سلام. ازوژن جدید استفاده کنید.اگر ویندوز xp هم داشته باشید در ویندوز ایکس بی کار کنید.معمولا یا از خرابی ویندوز می باشد یا ورژن برنامه با ویندوز شما سازگاری ندارد.


محمد رضا
ساعت13:12---7 دی 1393
با سلام ادب لطفا در صورت امکان نرم افزار را برای بنده ایمیل کنید. با سپاس
پاسخ:در سایت ها ی مختلف هست آنرا دانلود کنید.


محسن
ساعت21:11---2 دی 1393
سلام هر چی تلاش می کنم نمی توانم اموزش مولتی مدیا را دانلود کنم خواهش می کنم کمکم کنید
با تشکر
پاسخ:این همه آدم دانلود کردن شما نمی تونید!!!! مشکل از سیستم خودتونه.


ناشناس
ساعت10:24---22 آبان 1393
سلام،لطفامنوکه هیچ چی راجع به تولید محتوای الکترونی نمیدونم راهنمایی کنید
پاسخ:وبلاگ را مطالعه کنید و آموزش را نیز دانلود کنید تا متوجه بشید.


Mehrdad
ساعت9:52---2 تير 1393
سلام چند تا سوال ازتون داشتم

1- میشه با mmb نرم افزاری به صورت آنلاین دارای دانلود فایل و پخش فایل و قابلیت آپدیت بدون نیاز به دانلود دوباره همان نرم افزار طراحی کرد ؟؟

2 - میشه سوال چهار گزینه ای با قایلیت رتبه بندی طراحی کرد ؟؟

ممنون میشم راهنمایی کنید و نحوه ساختشون رو اگه امکان پذیره بهم بگین


خانم بایرامی
ساعت12:12---10 ارديبهشت 1393
سلام
با عرض تبریک جهت ارائه مطالب آموزنده در وبلاگ فعالتان،
شركت جامعه مجازي پويا اولين طراح و توليدكننده مجموعه ترم افزارهای آموزشی از قبیل تكاليف الكترونيكي مدرسه(تام)، تولید محتوای آموزشی(تما)، معلم یار، انیمیشن های درسی و.. از جنابعالی جهت همکاری در فروش محصولات دعوت به بعمل می آورد.
لطفا با شماره های 47-02188539741 تماس حاصل نمایید.
با تشکر - دپارتمان فروش
info@lrn.ir
www.lrn.ir


ostad002
ساعت1:28---11 فروردين 1393
لطفا راهنمایی کنید خیلی واجبه من وقتی وارد مولتی مدیا بیلدر میشم هیچ چیزی رو روی قسمت کی برای کادر هست نشون نمی ده کادر برای طراحی نمیاد لطفا برام ایمیل یا به وبلاگ بیا و برام بذار خیلی خیلی ممنون میشم کمک کنی

بعد هم لینکت می کنم
پاسخ: سلام. مشکل شما با رجیستر کردن برنامه برطرف می شود.از کرک و رجیستر معتبر استفاده کنید.بازهم برطرف نشد از ورژن دیگری استفاده کنید.


عاطفه
ساعت17:16---19 اسفند 1392
سلام من تازه کارم ولی پارسال با پاور توی استان خراسان رضوی اول شدم امسال کارم با مولتیه

چیزای مبتدیشم تقریبا بلدم ولی میشه گفت از کد نویسی هیچی نمفهمم میشه کدای کاربردی رو برام بذارین؟یا راهنماییم کنین؟؟؟
پاسخ: سلام .کد های کاربردی در قسمت دانلود برنامه های مرتبط با عنوان پلاگین و سمپل .


Armin
ساعت22:42---26 بهمن 1392
با سلام

زحمت کشیدید متشکر و قدردانم.

آموزش با تیترهای نوشته شده در پست به گمانم هماهنگ نیست.
پاسخ: تشکر از بذل نظر شما.اما چیزهایی که در آموزش نیست در خود وبلاگ هست.موضوعات وبلاگ همه سوالات کاربران بوده .


حامد
ساعت11:21---16 بهمن 1392
سلام خوبی ؟

من برای برنامه یه منوی زیبا طراحی کردم ولی نمیدونم چجوری ببرمش تو بیلدر میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

فایل راهنما را هم دانلود کردم ولی توش نبود .
پاسخ: با سلام. از گزینه bimap buttom استفاده کنید اما باید سه نوع منو برای سه وضعیت طراحی کنید.وضعیت های نمایش خودکار ، هنگام بردن موس روی منو، هنگام کلیک روی منو.


زر
ساعت14:56---6 بهمن 1392
سلام خدا قوت ممنون از سخاوتتان موید باشید
پاسخ:تشکر از لطف شما.اینترنت فضای به اشتراک گذاری تجربه هاست.


حسن
ساعت8:14---3 بهمن 1392
سلام

فايل آموزش م.م.بيلدر را دانلود كردم 2هفته است تمرين مي كنم ولي وقتي چند صفحه متن ورد باپسوند htm را در يك صفحه ،همراه با دكمه هي خاص خود مي گذارم . تنها يك صفحه متن را نشان مي دهد بقيه صفحه متن ها باز مي شود ولي متني نشان داده نمي شود لطفا راهنمايي كنيد

قدي كه بهر خدمت خلق علم شود

بهتر زقامتي است كه به محراب خم شود

با سپاس


پاسخ:جواب به این سوال طولانی است.لطفا قسمت درج متن را در آموزش دوباره با دقت مطالعه فرمایید. تکنیک show hide .شما باید در استفاده از این تکنیک مهارت کافی را بدست بیاورید.80 درصد کار با برنامه بیلدر از این تکنیک است.چون از برنامه نویسی استفاده نمی کنیم.اگر برنامه نویسی می دانید از برنامه نویسی استفاده کنید. توابعی که در بیلدر گذاشته شده صرفا برای این است افرادی عادی بتوانند اتوران بسازند.


محمد احمدی
ساعت21:13---19 دی 1392
سلام و خسته نباشید
من قصد دارم که یک نرم افزار در رابطه با جمله سازی با کلمات درهم ریخته درست کنم ولی الاعات کافی ندارم اگر شما می تونید به من کمک کنید مشکلم رو به صورت کامل براتون مطرح کنم


محمد
ساعت23:45---16 آذر 1392
سلام

نحوه ی ساخت آزمون با mmb را آموزش بدید. با تشکر
پاسخ: سلام. برنامه های ساده ای برای آزمون ساختن وجود دارند.می توانید از آنها استفاده کنید. اگر آزمون ساز شما باید حتما داخل برنامه بیلدر باشد باید نحوه استفاده از اسکریپ نویسی با dll های بیلدر آشنایی داشته باشید.


سنگرزمانه
ساعت22:30---11 آذر 1392
سلام

خسته نباشید خدا قوت

این نرم افزرای که برای هفته بسیج با نر مافزرا مدیا بیلدر ساختید را چطوری میتونم دانلود ومساهده کنیم

در صورت امکان اطلاع دهید


باتشکر


zahra
ساعت9:53---26 آبان 1392
مرسی از مطلب مفید و آموزندتون

peyman khavandi
ساعت14:03---25 آبان 1392
با سلام و تشکر از مطالب و پست های خوبتان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهدی